Wednesday, June 07, 2006

ليكي

معرفش ايه فكرني بيها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ........ يمكن الايام السودا اللي بيعدوا مع الامتحانات؟؟؟
يمكن محتاجلها هيا بالذات جنبي ......... يمكن وحشتني روح ضاعت....... كانت هيا لمبه الجاز في آخر الطرقات المظلمه
كنت كل لما أقع بتشدني .........
و من كلمه بتهزني
اكيد دي مش أول مره أفتكرها - بصراحه-و توحشني ايامها بشكل ده ..... اكيد حصل الكلام ده كتير بعد أول سنه أو ممكن بعد التانيه ...... أو التالته أو الرابعه ..... مش فاكر
المهم اني في كل مره بفتكرها بآخر صوره شفتها فيها...... أبتسامه و كلمه باي باي و مشيت بالتاكسي اللي أنا ركبتها فيه....... مفيش فايده من اي حاجه دلوقتي ولا حتي التفكير هافضل مفتكرها لأمتي يعني؟؟؟؟ بتاع 10 أو 15 سنه كمان ..... و بعدها أكيد هنسي أو مش هبقي فاضي أو يمكن أكون ساعتها ميت ......... أحتمال برضه
أنا فاكر السنه اللي فاتت في الأيام دي برضه كتبت شويه كلام لوجاريتمات و مصفوفات و و حاجات محدش يفهمها غيري و كل لما حد يسمعها -أكيد- مكنش بيفهم حاجه
أنا عارف أن عمرك ما هتشوفي الكلمتين دول ولا تسمعيهم حتي لو رجل الشارع في بلاد الواء واء حفظهم من كتر ما سمعهم ....... بس أنا عايزك تعرفي أن الكلام ده كله ليكي

قلبي حبك أنت
قبل وداع الغروب
عشانك يا حبيبتي
بيفضل الهروب
آخرة طريقي حطان
عالية و طويلة عليا
و خايف عليكي يا سمرة يكون عذابك فيا

0 Comments:

Post a Comment

<< Home