Tuesday, February 05, 2008

سافرناش؟؟؟؟

أنا مش طالب كتير و لا باحور في حوارات فاكسانه .... بس الحوار و ما فيه أني قرفت و زهقت و جبت أخري خلاص ... عادي .. بتحصل كتييييييييييييييييييييير قوي و بالذات معايا أنا الكائن الزهقان بالفطره

انا عايز أسافر .... و الله نفسي أسافر في اي داهيه , أي مصيبه يكون فيها بحر و مش هتبطر علي جمصه و لا علي مصيف بالطيم إنشاله حتي أنزل أسكندريه ساعه أشرب إزازه ببس من الكشك اللي قدام المكتبه و يرجعوني بيتنا

الموضوع مش كبير ولا نيله ولا محتاج فلسفه و تحليل و هئ و مئ .... لأ خالص ... أنا شاب صايع زهقان و عايز أتنيل علي أي هبابه فيها بحر .... مش صعبه يعني؟؟؟؟

مفيش مشكله .... صح؟؟؟.

لأ طبعا فيه مشكله , و مشكله بنت ستين في سبعين كمان ... أنا مش لاقي حد يسافر معايا , الشباب كلها مفخده ولا الوليه الحامل
اللي يقولي اصل الشغل مش نافع و اللي يقولي عيان و اللي يقولي مش فاضي و اللي يقولي رموشي بتنأح عليا و اللي لون مؤخرته أتغير و كلام فعلا يشل

الترب دلوقتي أني لازم أسافر , و أكيد مش هتنيل اسافر لوحدي فرجاء إلي ذوي القلوب الرحيمه اللي رايحين أي داهيه فيها بحر , ينوبكوا ثواب .... خدوني معاكوا

Labels:

5 Comments:

Blogger maha zein said...

عموما البلد دي احسن من غرها ... لا يا مصري لا ولا لا والف لا تهجر بلدك وتسيبنا بلدك بيك اولا...ولا ايه ده دانا يظهر بردو شربت أزازة بيبسي من الكشك بردو فانسيتني عموما شكلك كده مش عاوز تتغرب عاوز تصيف بس بردو الجو برد بعدين استسلم بقه ما خلاص لازم تتفسح ما احنا قعدين بنذاكر اهه عشان امتحناتنا ومفيش مذاكرة
اشكرك علي تعليقكك عندي في مدونتي وانشاء الله بلا إنقطاع

Tue Feb 05, 07:33:00 PM  
Blogger smraa alnil said...

وليه بتدور علي حد يكون معاك وانت معاك

يا ابني انا لما كنت بوصل للمرحلة دي
كنت بصحي تاني يوم بدري والساعه 8 الصبح اكون في محطة مصر احجزلي تذكرة لاسكندرية واشد الرحال لهناك
الساعه 10 اكون موجودة
افضل اتمشي هناك علي البحر
واروح اجيب اكل من عند مؤمن ودة لاني مش اعرف محلات كتير علي حاجة ساقعه
وامدد علي البحر واكلم نفسي واتسلي معايا واضحك كمان وازعلي من نفسي وبعدين اصالحني

والساعه 7 بليل اكون في المحطة علي 10 بليل اكون في القاهرة
ولا من شاف ولا من دري

جرب بس
مش تدور علي حد

خليك معاك صدقني
وفرصة تحضن نفسك

Wed Feb 06, 04:04:00 AM  
Blogger كلمه said...

maha zein:
looool ..... betzaky eih dlw2ty???
kolyat eih de elly bezakro feha de asasan???
enway ..thnx 4 ur comment

Smraa alnil:
as7ab el3o2ool fe ra7a ya engy ;)

Wed Feb 06, 05:05:00 AM  
Blogger Maat said...

looool
ya 3am el as7ab dol 7aga menayella b seteen neela, wala yehemak, ana ba2ool ental3 ma3a nafsak zay ma samraa alnil bet2ool :D

Fri Feb 08, 05:19:00 AM  
Blogger SunFlower said...

Hi Kelma
u can come to beirut
the sea is every where

Sun Feb 10, 10:26:00 AM  

Post a Comment

<< Home