Saturday, October 17, 2009

ليه يابني كده

صديقي العزيز :"أنت ليه مش عايز تنشر الحاجات دي ؟؟؟؟ دي حلوه قوي

أنا :"معرفش

صديقي العزيز :"يا بني شوف جرنان ولا مجله ولا اي حاجه تنشرلك الكلام ده

أنا :"مش عارف

صديقي العزيز :"طب جرب تنشرهم في كتاب

أنا :"معرفش

صديقي العزيز :"طب انت عابز منهم ايه

أنا :"مش عارف

صديقي العزيز :"اي واحد بيحتاج انه يشارك افكاره مع الناس , دي طبيعه بشريه يعني
ولا انت مش عايز حد يقراهم ؟؟؟

أنا :"معرفش

صديقي العزيز :"طب انت مكتفي انك تقول اني كنت بكتب كويس ؟؟؟

أنا :"مش عارف

صديقي العزيز :"طب انت اهبل ؟؟؟

أنا :"غالبا

Labels:

5 Comments:

Blogger موناليزا said...

فى وقت ما ستشعر بحتمية نشر ما تكتب

Sat Oct 17, 09:32:00 AM  
Blogger hosnysoliman said...

الابن العزيز / رؤوف اخبارك ايه وعاملة ايه الدنيا معاك طمنى عليك.

Sat Oct 17, 11:06:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

يااااااااه
فينك يا عم من زمان

Sat Oct 17, 05:33:00 PM  
Blogger Moudy Raouf said...

Monalisa:
يمكن مين عارف؟؟؟
بس انا متأكد اني فاكس جدا دلوقتي يمكن بعدين ابقي كويس

Hosny soliman :
عمنااااااااااااااا
حبيب قلبي الحاج / حسني
الكلام هنا معاك مينفعش انا لازم اشوف حضرتك

قريب قوي


alexandmellia:
lool mawgood aho

Sun Oct 18, 02:21:00 AM  
Blogger Polka Dotted said...

lol eh da enta get tany !

bas enta mesh ahbal,... enta metanesh

Mon Oct 19, 05:08:00 AM  

Post a Comment

<< Home